Ornela Vitaiová

Bachelor's thesis

Analýza potenciálu Social CRM

Analysis of Social CRM potencial
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje nově vznikajícímu fenoménu z oboru podnikové infor-matiky - informačním systémům označovaným jako Social CRM nebo CRM 2.0. Social CRM zde ovšem není chápáno a rozebíráno pouze z pohledu softwarového vybavení nýbrž naopak. Text se snaží objasnit podstatu a smysl tohoto nového přístupu, konfrontovat jej s klasickým CRM a uvést jej v širším kontextu, jehož pochopení …more
Abstract:
The submitted bachelor's thesis studies emerging phenomena from the field of enterprise informatics - information systems called as Social CRM or CRM 2.0. Social CRM is not understood and treated here only as software tools but rather the opposite. The text aims to clarify fundamentals and purpose of this new attitude, confront it with the traditional CRM and introduce it in a broader context which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2011
  • Supervisor: Josef Basl
  • Reader: Jana Fortinová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27579