Ornela Vitaiová
Bachelor's thesis
Analýza potenciálu Social CRM
Analysis of Social CRM potencial
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje nově vznikajícímu fenoménu z oboru podnikové infor-matiky - informačním systémům označovaným jako Social CRM nebo CRM 2.0. Social CRM zde ovšem není chápáno a rozebíráno pouze z pohledu softwarového vybavení nýbrž naopak. Text se snaží objasnit podstatu a smysl tohoto nového přístupu, konfrontovat jej s klasickým CRM a uvést jej v širším kontextu, jehož pochopení …moreAbstract:
The submitted bachelor's thesis studies emerging phenomena from the field of enterprise informatics - information systems called as Social CRM or CRM 2.0. Social CRM is not understood and treated here only as software tools but rather the opposite. The text aims to clarify fundamentals and purpose of this new attitude, confront it with the traditional CRM and introduce it in a broader context which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27579
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2011
- Supervisor: Josef Basl
- Reader: Jana Fortinová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane