Návrh marketingové strategie pro vybranou firmu – Bc. David Harnisch
Bc. David Harnisch
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro vybranou firmu
Proposal of marketing strategy for the selected company
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie zvolené firmy. První část práce je zaměřena na popis teoretických východisek, která souvisejí s danou problematikou. Vlastní práce je vypracována na firmu BEDNAR FMT s.r.o., jež se zabývá výrobou zemědělských strojů. Za účelem zvolení vhodné strategie u této firmy bylo provedeno několik analytických šetření. Na základě těchto analýz byla …viacAbstract:
The aim of this thesis is to design a marketing strategy for a select company. The first part of the thesis provides a description of theories related to marketing. The practical part of the thesis examines the company BEDNAR FMT s.r.o., which produces agricultural machinery. Several analyses were carried out to choose a suitable strategy for the company. An SWOT analysis has also been conducted using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslav Mimra, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of EngineeringMaster programme / odbor:
Agricultural Specialization / Trade and Business Dealing with Machinery
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor
Názov
Vložil
Vložené
Práva