Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí – Bc. Lenka Matějková
Bc. Lenka Matějková
Master's thesis
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Marketing situational analysis of the company using the analysis of marketing environment
Abstract:
Tato diplomová práce je zpracována za účelem vypracování situační analýzy a analýzy mikro a makro prostředí minipivovaru Matuška, s cílem navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové politiky společnosti. Práce je rozdělena na dvě základní části, část zabývající se analýzou zhodnocení pramenů a literatury a výsledkovou část. Část zhodnocení pramenů a literatury obsahuje popis a vymezení základních …moreAbstract:
This diploma thesis deals with elaboration of situation analysis and analysis of micro and macro environment of microbrewery Matuška. The purpose of the analysis is to suggest a recommendation for improving marketing policy of the company. The thesis is divided into two basic parts. The first part deals with analysis of assessment of given sources and literature and the second part deals with results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ap56b/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATĚJKOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová situační analýza podniku s~využitím analýz marketingových prostředí}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/hjpaqr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová