Nela Krotilová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Manufaktura

Marketing strategy of the company Manufaktura
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat současnou marketingovou a komunikační strategii společnosti Manufaktura. První část vymezuje základní charakteristiku marketingu a tvoří východisko pro část praktickou. Praktická část je zaměřena na představení a popis marketingových a komunikačních nástrojů, které Manufaktura využívá. Práce také zahrnuje SWOT analýzu, porovnání s konkurencí …more
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to describe and analyse the current marketing and communication strategy of the company Manufaktura. The first part defines the concepts of marketing in general and represents a theoretical basis for the practical part. The practical part is focused on the description of marketing and communication tools Manufaktura uses. The thesis also includes a SWOT analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2021
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82721