Reklamní kampaň pro mobilního operátora s propojením nových a tradičních médií – Bc. Hynek Lór
Bc. Hynek Lór
Bakalářská práce
Reklamní kampaň pro mobilního operátora s propojením nových a tradičních médií
A Critique of a Mobile Telecoms Operator s Advertising Campaign Linking New and Traditional Media
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je poukázat na nutnost využití nových médií v komplexních marketingových kampaních a taktéž na to, že se neobejdou bez médií tradičních. Práce ukazuje nové možnosti mediální komunikace a přináší nástin, jakým směrem se tato oblast bude vyvíjet. Zvláštní pozornost je věnována též společenské odpovědnosti firem. V práci bude využita forma analýzy případové studie konkrétní …víceAbstract:
The main goal of the Bachelor Thesis is to highlight the necessity to use new media in complex marketing campaigns as well as the fact that traditional media cannot be omitted. The Thesis demonstrates new possibilities of media communication and outlines the ways of its future development. Special focus is given to corporate social responsibility. The Thesis will verify its objectives with the help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kk16r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2011
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická