Bc. Hynek Lór

Bachelor's thesis

Reklamní kampaň pro mobilního operátora s propojením nových a tradičních médií

A Critique of a Mobile Telecoms Operator s Advertising Campaign Linking New and Traditional Media
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je poukázat na nutnost využití nových médií v komplexních marketingových kampaních a taktéž na to, že se neobejdou bez médií tradičních. Práce ukazuje nové možnosti mediální komunikace a přináší nástin, jakým směrem se tato oblast bude vyvíjet. Zvláštní pozornost je věnována též společenské odpovědnosti firem. V práci bude využita forma analýzy případové studie konkrétní …more
Abstract:
The main goal of the Bachelor Thesis is to highlight the necessity to use new media in complex marketing campaigns as well as the fact that traditional media cannot be omitted. The Thesis demonstrates new possibilities of media communication and outlines the ways of its future development. Special focus is given to corporate social responsibility. The Thesis will verify its objectives with the help …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2011
  • Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní