Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu – Jana Hlaváčová
Jana Hlaváčová
Bachelor's thesis
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu
Analysis of Factors that Affects Customer´s Behaviour on the Internet
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují zákaznické chování na internetu. Cílem této práce je analyzovat nákupní chování spotřebitelů a faktory, které spotřebitele a zákazníky ovlivňují při nakupování na internetu. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se nakupování na internetu, nákupního chování, faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele a typy spotřebitelů z hlediska …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the factors that influence customer behaviour on the Internet. The aim of this thesis is to analyse consumer buying behaviour and the factors that influence consumers and customers when shopping on the internet. The theoretical part contains theoretical knowledge regarding online shopping, shopping behaviour, factors that influence consumer behaviour and types of consumers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hlaváčová, Jana. Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Barbora Vojtěchová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Chování zákazníka/spotřebitele v konkrétní oblasti
Blanka Králová