Petra Porubová
Master's thesis
Návrh public relations sportovního klubu
Design of Public Relations for Sport Club
Abstract:
Cílem mé diplomové práce byla analýza současných prvků public relations, identifikace cílových skupin a jejich postojů a názorů na HC Zubří. Pro výzkumnou práci byla použita kvalitativní metoda focus group doplněna dotazníkovým šetřením, analýzou sponzorů HC Zubří a monitoringem médií. Na základě zjištěných výsledků jsem navrhla jednotlivé prostředky a formy komunikace klubu s jeho zainteresovanými …moreAbstract:
The aim of my thesis was the analysis of the present elements of public relations, the identification of target groups and their attitudes and opinions about the HC Zubří. For the research work the qualitative method of focus group was used, completed with the questionnaire investigation, the HC Zubří sponsors analysis and media monitoring. On the basis of the established results I have suggested the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/84929
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Michaela Petrová
- Reader: Ondřej Musil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka