Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nejbližší okolí – Bc. Pavlína Strejcová
Bc. Pavlína Strejcová
Bachelor's thesis
Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nejbližší okolí
Abstract:
Bakalářská práce na téma Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nebližší okolí se zabývá ověřením funkčnosti marketingového mixu jihočeské jaderné elektrárny. Cílem této práce je zjistit, zda zvolené nástroje elektrárny Temelín a společnosti ČEZ a.s. (jíž je elektrárna nedílnou součástí) jsou účinné a zda by nebyla možnost zlepšení, které by zvýšilo funkčnost marketingového mixu. V této práci …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with verification of functionality of marketing mix in nuclear power station in southern Bohemia. The aim is to find out if chosen marketing tools in nuclear power station Temelín and her related company ČEZ, a. s. are effective and if there are possibilities for improvement of functionality of marketing mix. This thesis is dedicated to analysis of tools of nuclear power …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/iscph/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STREJCOVÁ, Pavlína. \textit{Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nejbližší okolí}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/hphqfu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova