Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nejbližší okolí – Bc. Pavlína Strejcová
Bc. Pavlína Strejcová
Bakalářská práce
Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nejbližší okolí
Anotace:
Bakalářská práce na téma Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nebližší okolí se zabývá ověřením funkčnosti marketingového mixu jihočeské jaderné elektrárny. Cílem této práce je zjistit, zda zvolené nástroje elektrárny Temelín a společnosti ČEZ a.s. (jíž je elektrárna nedílnou součástí) jsou účinné a zda by nebyla možnost zlepšení, které by zvýšilo funkčnost marketingového mixu. V této práci …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with verification of functionality of marketing mix in nuclear power station in southern Bohemia. The aim is to find out if chosen marketing tools in nuclear power station Temelín and her related company ČEZ, a. s. are effective and if there are possibilities for improvement of functionality of marketing mix. This thesis is dedicated to analysis of tools of nuclear power …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/iscph/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova