Bc. Pavlína Strejcová

Bakalářská práce

Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nejbližší okolí

Anotace:
Bakalářská práce na téma Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nebližší okolí se zabývá ověřením funkčnosti marketingového mixu jihočeské jaderné elektrárny. Cílem této práce je zjistit, zda zvolené nástroje elektrárny Temelín a společnosti ČEZ a.s. (jíž je elektrárna nedílnou součástí) jsou účinné a zda by nebyla možnost zlepšení, které by zvýšilo funkčnost marketingového mixu. V této práci …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with verification of functionality of marketing mix in nuclear power station in southern Bohemia. The aim is to find out if chosen marketing tools in nuclear power station Temelín and her related company ČEZ, a. s. are effective and if there are possibilities for improvement of functionality of marketing mix. This thesis is dedicated to analysis of tools of nuclear power …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích