Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools – Kirill Petrov
Kirill Petrov
Master's thesis
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Lákání zákazníků on-line: účinnost on-line marketingových nástrojů
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na digitální marketing aplikovaný na společnosti, která působí v mezinárodním měřítku. Práce se zejména zabývá účinností on-line marketingových kanálů a přilákáním nových zákazníků. Obsahuje teoretickou část a vlastní vstup, který je založen na analýze firmy a marketingové strategii pro ní. Hlavním cílem literární rešerše je vysvětlit terminologii on-line marketingu …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on a digital marketing applied on a company, which operates internationally. Especially thesis is targeted on the effectiveness of online marketing channels and attracting customers. It contains the theoretical part and own input, which is based on analysis of the online business and marketing strategy for it. The main aim of the literature overview is to explain the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETROV, Kirill. \textit{Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/hq9jbu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights