Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools – Kirill Petrov
Kirill Petrov
Diplomová práce
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Lákání zákazníků on-line: účinnost on-line marketingových nástrojů
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na digitální marketing aplikovaný na společnosti, která působí v mezinárodním měřítku. Práce se zejména zabývá účinností on-line marketingových kanálů a přilákáním nových zákazníků. Obsahuje teoretickou část a vlastní vstup, který je založen na analýze firmy a marketingové strategii pro ní. Hlavním cílem literární rešerše je vysvětlit terminologii on-line marketingu …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on a digital marketing applied on a company, which operates internationally. Especially thesis is targeted on the effectiveness of online marketing channels and attracting customers. It contains the theoretical part and own input, which is based on analysis of the online business and marketing strategy for it. The main aim of the literature overview is to explain the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Název
Vložil
Vloženo
Práva