Sociální síť Facebook jako podpora automobilových dealerů – Bc. Jakub Kučmaš
Bc. Jakub Kučmaš
Master's thesis
Sociální síť Facebook jako podpora automobilových dealerů
Facebook as a Business Support for Car Dealers
Abstract:
Diplomová práce Sociální síť Facebook jako podpora automobilových dealerů se věnuje tématice využití nových médií u autorizovaných prodejců automobilů. Práce přibližuje problematiku využití nových komunikačních kanálů - sociálních sítí a zhodnocení, zda má pro automobilového dealera působení na sociálních sítích smysl a přínos. Důraz je kladen zejména na sociální síť Facebook, pro kterou je kompletně …moreAbstract:
Diploma thesis Social network Facebook as a business support for car dealers is devoted to the topic of using new media in automotive industry, especially at automotive dealers. The thesis describes the possibility of using new communication channel - social media. This thesis also evaluates whether using social media for automotive dealers makes sense. As long as there are a lot of social media, this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kučmaš, Jakub. Sociální síť Facebook jako podpora automobilových dealerů. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online: Insights from Indian companies and market
Jay Pankajbhai Goti -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Etické aspekty sociální sítě Facebook
Veronika Sodomová -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková