Bc. Jana Böhme

Bachelor's thesis

Copywriting jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného podniku

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá prací copywritera v rámci internetového komunikačního mixu určitého podniku. Copywriter je člověk se specifickými vlastnostmi, zabývající se se tvorbou kvalitního textového obsahu webu. Copywriting jako takový, patří neodmyslitelně mezi nástroje jak internetového marketingu, tak tradičního marketingu. Moje práce je rozdělena na dvě části, na teoreticko-metologickou a aplikační …more
Abstract:
The thesis is dealing with work of copywriter in case of Internet marketing mix in specific corporation. Copywriter is a person with specific abilities, who creates quality web text content. Copywriting itself, belongs into internet marketing and traditional marketing. This thesis is divided in two parts, theroetical-methological part and application part. The theorteical-methological contains a general …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Červenka, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích