Copywriting jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Jana Böhme
Bc. Jana Böhme
Bachelor's thesis
Copywriting jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá prací copywritera v rámci internetového komunikačního mixu určitého podniku. Copywriter je člověk se specifickými vlastnostmi, zabývající se se tvorbou kvalitního textového obsahu webu. Copywriting jako takový, patří neodmyslitelně mezi nástroje jak internetového marketingu, tak tradičního marketingu. Moje práce je rozdělena na dvě části, na teoreticko-metologickou a aplikační …moreAbstract:
The thesis is dealing with work of copywriter in case of Internet marketing mix in specific corporation. Copywriter is a person with specific abilities, who creates quality web text content. Copywriting itself, belongs into internet marketing and traditional marketing. This thesis is divided in two parts, theroetical-methological part and application part. The theorteical-methological contains a general …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/gv9i4/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Červenka, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÖHME, Jana. \textit{Copywriting jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2012. Available from: https://theses.cz/id/hqm8gi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová