Copywriting jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Jana Böhme
Bc. Jana Böhme
Bakalářská práce
Copywriting jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prací copywritera v rámci internetového komunikačního mixu určitého podniku. Copywriter je člověk se specifickými vlastnostmi, zabývající se se tvorbou kvalitního textového obsahu webu. Copywriting jako takový, patří neodmyslitelně mezi nástroje jak internetového marketingu, tak tradičního marketingu. Moje práce je rozdělena na dvě části, na teoreticko-metologickou a aplikační …víceAbstract:
The thesis is dealing with work of copywriter in case of Internet marketing mix in specific corporation. Copywriter is a person with specific abilities, who creates quality web text content. Copywriting itself, belongs into internet marketing and traditional marketing. This thesis is divided in two parts, theroetical-methological part and application part. The theorteical-methological contains a general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/gv9i4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Červenka, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÖHME, Jana. \textit{Copywriting jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného podniku}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/hqm8gi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová