Bc. Jana Böhme

Bakalářská práce

Copywriting jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného podniku

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prací copywritera v rámci internetového komunikačního mixu určitého podniku. Copywriter je člověk se specifickými vlastnostmi, zabývající se se tvorbou kvalitního textového obsahu webu. Copywriting jako takový, patří neodmyslitelně mezi nástroje jak internetového marketingu, tak tradičního marketingu. Moje práce je rozdělena na dvě části, na teoreticko-metologickou a aplikační …více
Abstract:
The thesis is dealing with work of copywriter in case of Internet marketing mix in specific corporation. Copywriter is a person with specific abilities, who creates quality web text content. Copywriting itself, belongs into internet marketing and traditional marketing. This thesis is divided in two parts, theroetical-methological part and application part. The theorteical-methological contains a general …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Červenka, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích