Michaela Kociánová

Diplomová práce

Edukace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole

Education of pupils with specific learning disorders in primary school
Anotace:
Diplomová práce na téma "Edukace žáka se specifickými poruchami učení na základní škole" pojednává o vzdělávání žáka se specifickými poruchami učení na základní škole. Práce je rozdělena do dvou částí. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům v oblasti specifických poruch učení a možnosti vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. Druhou část práce tvoří výzkum, ve kterém …více
Abstract:
The master thesis on the topic "Education of a pupil with specific learning disorders in primary school" describes the education of a pupil with specific learning disorders in a primary school. The thesis is divided into two parts. The first part of the thesis deals with the theoretical knowledge in the field of specific learning disorders and the possibilities of educating pupils with specific learning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2014
Zveřejnit od: 12. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
  • Vedoucí: doc. PhDr. Bohumil Stejskal, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kociánová, Michaela. Edukace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.9.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 9. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chování, Učitelství pro 1. stupeň základní školy