Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii – Lucia Mlynáriková
Lucia Mlynáriková
Bakalářská práce
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Communication mix in the selected financial institution
Abstract:
The goal of this work is to evaluate the theoretical background analysis of the current marketing communication mix tools used in theselected financial institution and make suggestions to improve thesituation found. Bachelor thesis consists of theoretical, analytical and design part. The theoretical part is focused on the definitions of marketing and communication mix. The communication mix deals with …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je na základe teoretických východísk vyhodnotiť marketingovú analýzu súčasného stavu využívaných nástrojov komunikačného mixu vo vybranej finančnej inštitúcii a predložiť návrhy na zlepšenie zisteného stavu. Bakalárska práca sa skladá z teoretickej, analytickej a návrhovej časti. Teoretická časť je zameraná na vymedzenie pojmov marketingový a komunikačný mix. V rámci komunikačného …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/d9r1c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2013
- Vedoucí: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl