Ing. Dita Kamírová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro seniory

Means of marketing communication for seniors
Anotace:
Tématem mé práce jsou prostředky marketingové komunikace pro seniory. V teoretické části práce se zabývám charakteristikou marketingového mixu a hlavními formami marketingové komunikace. Následně se zabývám spotřebním chováním seniorů a segmentací trhu. V neposlední řadě se zabývám i životním stylem seniorů, jejich finanční situací a především změn, které prožívají v průběhu svého života. V aplikační …více
Abstract:
The theme of my work are means of marketing communication for the seniors. In the theoretical part of the thesis deals with the characteristics of the marketing mix and the main forms of marketing communication. Then I deal with consumer behavior and market segmentation seniors. I also deal with the lifestyle of seniors, their financial situation and particular changes that they experience during their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní