Vliv UN Guiding Principles on Business and Human Rights na chování obchodních společností – Mgr. Veronika Hermanová
Mgr. Veronika Hermanová
Bachelor's thesis
Vliv UN Guiding Principles on Business and Human Rights na chování obchodních společností
The Influence of the UN Guiding Principles on Business and Human Rights on Conduct of Companies
Anotácia:
Bakalářská práce si klade za cíl zjistit, do jaké míry obchodní společnosti v České republice přijímají UN Guiding Principles on Business and Human Rights, vytvořené v roce 2011, a zda podle tohoto dokumentu své jednání upravují. Na vybraném vzorku je vedle samotné míry přijímání zkoumána i motivace, tedy nejčastější argumenty, které firmy předkládají pro a proti přijetí Guiding Principles. V této …viacAbstract:
Bachelor thesis aims to determine to what extent the companies in the Czech Republic adopt the UN Guiding Principles on Business and Human Rights, created in 2011, and whether they govern their behaviour according to this document. Beside the rate of the adoption the motivation is examined on a selected sample, meaning the most frequent arguments that companies submit for and against the adoption of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pmi5w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedúci: Mgr. Hubert Smekal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Katarína Šipulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HERMANOVÁ, Veronika. \textit{Vliv UN Guiding Principles on Business and Human Rights na chování obchodních společností}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ht4vu7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
International Territorial Studies / International Relations
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická