Bc. Petra Špičková

Diplomová práce

Inovace online zákaznického servisu ve společnosti Skylink

The inovation of the online customer service in company Skylink
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zhodnocení online zákaznického servisu společnosti Skylink s návrhy pro optimalizaci online zákaznického servisu. V první části práce jsou popsány teoretický východiska vztahového marketingu, péče o zákazníka a zákaznického servisu. V druhé části práce je představena sama společnost a zákaznický servis společnosti. V třetí části je dotazníkové šetření a analýza interních …více
Abstract:
The subject of the diploma thesis is the evaluation of the online customer service of the company Skylink with proposals for the optimization of the online customer service. The first part describes the theoretical basis of relationship marketing, customer care and customer service. The second part of the work presents the company itself and the customer service of the company. The third part is a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/xyyz8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management