Inovace online zákaznického servisu ve společnosti Skylink – Bc. Petra Špičková
Bc. Petra Špičková
Master's thesis
Inovace online zákaznického servisu ve společnosti Skylink
The inovation of the online customer service in company Skylink
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zhodnocení online zákaznického servisu společnosti Skylink s návrhy pro optimalizaci online zákaznického servisu. V první části práce jsou popsány teoretický východiska vztahového marketingu, péče o zákazníka a zákaznického servisu. V druhé části práce je představena sama společnost a zákaznický servis společnosti. V třetí části je dotazníkové šetření a analýza interních …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis is the evaluation of the online customer service of the company Skylink with proposals for the optimization of the online customer service. The first part describes the theoretical basis of relationship marketing, customer care and customer service. The second part of the work presents the company itself and the customer service of the company. The third part is a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/xyyz8/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPIČKOVÁ, Petra. \textit{Inovace online zákaznického servisu ve společnosti Skylink}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/htxtex/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel