Bc. Markéta Carbolová

Bachelor's thesis

Strategie efektivní péče o zákazníka

Strategy for efficient customer care
Abstract:
Práce je zaměřena na posouzení situace podniku z hlediska efektivity péče o zákazníka. Pomocí nástrojů marketingového mixu je analyzovaná situace vybraného podniku v rámci spokojenosti zákazníků. Výsledek této analýzy je podkladem pro identifikaci nedostatků špatně zvoleného marketingu bývalého vedení a přínosy nově zvolené filozofie firmy stávajícího vedení.
Abstract:
My work is focused on thee valuation of the company situation in terms of customer care efficiency. Marketing mix tools help to achieve the level where customers are satisfasfied with the analysis of the chosen company situation. The reset of this analysis is the basis for identifying former managament deficiencies due to poorly chosen marketing and benefits of the newly chosen filosophy by the current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 8. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 9. 2013
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislav Červínka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting