Bc. Markéta Carbolová
Bachelor's thesis
Strategie efektivní péče o zákazníka
Strategy for efficient customer care
Abstract:
Práce je zaměřena na posouzení situace podniku z hlediska efektivity péče o zákazníka. Pomocí nástrojů marketingového mixu je analyzovaná situace vybraného podniku v rámci spokojenosti zákazníků. Výsledek této analýzy je podkladem pro identifikaci nedostatků špatně zvoleného marketingu bývalého vedení a přínosy nově zvolené filozofie firmy stávajícího vedení.Abstract:
My work is focused on thee valuation of the company situation in terms of customer care efficiency. Marketing mix tools help to achieve the level where customers are satisfasfied with the analysis of the chosen company situation. The reset of this analysis is the basis for identifying former managament deficiencies due to poorly chosen marketing and benefits of the newly chosen filosophy by the current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 8. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/nlh6z/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2013
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislav Červínka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka