Bc. Kristýna Hájková

Bachelor's thesis

Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce

Competitiveness and competitive strategy in the e-commerce market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá komparativní analýzou konkurenceschopnosti české a německé pobočky společnosti Forum Media Group. Cílem studie je identifikovat a porovnat konkurenční strategie a konkurenční prostředí obou poboček a na základě těchto poznatků vyhodnotit jejich konkurenceschopnost na příslušných trzích. K dosažení těchto cílů je práce strukturována do několika klíčových oblastí. Za prvé …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with a comparative analysis of the competitiveness of the Czech and German branches of Forum Media Group. The aim of the study is to identify and compare the competitive strategies and competitive environment of both subsidiaries and to evaluate their competitiveness in their respective markets based on these findings. To achieve these objectives, the paper is structured …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/yozz1/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedúci: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Soňa Gullová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / odbor:
International Management and Marketing / International Management and Marketing