Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce – Bc. Kristýna Hájková
Bc. Kristýna Hájková
Bachelor's thesis
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Competitiveness and competitive strategy in the e-commerce market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá komparativní analýzou konkurenceschopnosti české a německé pobočky společnosti Forum Media Group. Cílem studie je identifikovat a porovnat konkurenční strategie a konkurenční prostředí obou poboček a na základě těchto poznatků vyhodnotit jejich konkurenceschopnost na příslušných trzích. K dosažení těchto cílů je práce strukturována do několika klíčových oblastí. Za prvé …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with a comparative analysis of the competitiveness of the Czech and German branches of Forum Media Group. The aim of the study is to identify and compare the competitive strategies and competitive environment of both subsidiaries and to evaluate their competitiveness in their respective markets based on these findings. To achieve these objectives, the paper is structured …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/yozz1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Soňa Gullová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÁJKOVÁ, Kristýna. \textit{Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/hvbtd4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / odbor:
International Management and Marketing / International Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova