Eva TICHÁČKOVÁ

Bachelor's thesis

Měření spokojenosti zákazníků ve VZP

Measuring customer satisfaction in VZP
Abstract:
Moje bakalářská práce je zaměřena na měření, analýzu spokojenosti zákazníků VZP ČR ve Zlínském kraji. Měření spokojenosti zákazníků ve VZP ČR probíhalo prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a praktické části. V teoretické části je zpracována teorie o měření spokojenosti zákazníků, nastudovala jsem materiály o marketingovém výzkumu. Zajímala …more
Abstract:
My bachelor thesis is focused on measurement, analysis of customer satisfaction in General Health Insurance Company in Zlín region. Measuring customer satisfaction in General Health Insurance Company was done through questionnaire survey. Bachelor thesis consists of two parts, namely from a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the theory about of customer satisfaction measurement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier: 21007

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TICHÁČKOVÁ, Eva. Měření spokojenosti zákazníků ve VZP. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe