Realizace inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na konkrétní základní škole – Dalimila HORÁKOVÁ
Dalimila HORÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Realizace inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na konkrétní základní škole
The wiew of the actors of inclusive education on the process of inclusion of pupils with mild intellectual development disorder at a regular primary school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definován pojem mentálního postižení, legislativní rámec inkluze a možnosti podpory vzdělávání. V praktické části je předložen kvalitativně orientovaný výzkum na toto téma.Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of inclusive education of pupils with mild mental disabilities. It is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines the concept of intellectual disability, the legislative framework of inclusion and the possibilities of educational support. The practical part presents qualitative research on this topic.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Ivana Grohmann, DiS., Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ, Dalimila. \textit{Realizace inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na konkrétní základní škole}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/hvse7b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORÁKOVÁ, Dalimila. Realizace inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na konkrétní základní škole. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education - preceptorship / Special Education - preceptorship
Theses on a related topic
-
Individuální podpora dívky s lehkým mentálním postižením a sociálním znevýhodněním
Adéla Kučová -
Individuální plánování a způsob podpory u klientů s mentálním postižením
Eliška Bradnová -
Individuální plánování ve službách zaměřených na lidi s mentálním postižením
Tomáš KUDR -
Individuální práce s lidmi s mentálním postižením
Veronika Novotná -
Podpůrná opatření u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v procesu základního vzdělávání
Jaroslava Sluková -
Plán pedagogické podpory – analýza užití prvního stupně podpůrných opatření na ZŠ Brno, Horácké náměstí 13
Zuzana Foltýnová Nešporová -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Inkluze v granátech jako indikátory metasomatózy plášťových peridotitů z Nových Dvorů
Jiří Talacko
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
15/4/2023