Porovnání obsahu metod a forem výuky na SZŠ v předmětu KRM – Darina KYNČLOVÁ
Darina KYNČLOVÁ
Bachelor's thesis
Porovnání obsahu metod a forem výuky na SZŠ v předmětu KRM
Comperation Metods and Forms of Educatinm in Healfty schools in KRM Subjact
Abstract:
Bakalářská práce porovnává metody a formy výuky na středních zdravotnických školáchAbstract:
Bachelor thesis compares the methods and forms of teaching at secondary medical schools
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 7. 2011
Identifier:
37662
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Petr Mach, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KYNČLOVÁ, Darina. Porovnání obsahu metod a forem výuky na SZŠ v předmětu KRM. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 07. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Practical Training Teaching
Theses on a related topic
-
Srovnání vyučovacích prostředků, metod a forem alternativní předškolní výchovy metody Montessori a klasické mateřské školy
Klára Velevová -
Komparace leasingu a úvěru jako formy financování podnikové investice
Nikola Koberová -
Srovnání metod a forem při výuce českého jazyka žáků 5. tříd v běžných základních a malotřídních školách
Lucie Grodová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Výuka v oděvnictví a vliv modní přehlídky na výuku
Lenka Uhlířová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová