Umělecký text a čtenářská gramotnost se zaměřením na pohádky – Tereza Marešová
Tereza Marešová
Bachelor's thesis
Umělecký text a čtenářská gramotnost se zaměřením na pohádky
Artistic Text and Reading Literacy focusing on Fairy-tales
Abstract:
Tématem práce je výzkum čtenářské gramotnosti v pátých třídách základních škol v Hradci Králové. První část se zabývá teoretickými poznatky o čtenářské gramotnosti a vymezením odborných pojmů. Hlavní náplní práce je praktický výzkum čtenářské gramotnosti, který byl proveden metodou dotazníkového šetření. Dotazník obsahuje otázky, vztahující se k vybrané ukázce uměleckého textu. Cílem práce je zjistit …moreAbstract:
The theme of the work is a research into the literacy of year four's pupils of primary schools in the Hradec Králové area. First part deals with the theoretical knowledge of literacy, and with defining technical terms. The main concern of the work is a practical research into literacy, done by a survey using a questionnaire. The questionnaire includes questions related to a selected sample of a literary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2014
- Supervisor: doc. PhDr. Jana Bartůňková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREŠOVÁ, Tereza. \textit{Umělecký text a čtenářská gramotnost se zaměřením na pohádky}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2014. Available from: https://theses.cz/id/hxtj9h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Marešová, Tereza. Umělecký text a čtenářská gramotnost se zaměřením na pohádky. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Historical Sciences / Historical and Literary Studies
Theses on a related topic
-
Metody výuky rozvíjející komunikaci a čtenářství u žáků základních uměleckých škol
Pavla DAVIDOVÁ -
Metody rozvoje předčtenářské gramotnosti dítěte předškolního věku
Diana PAVLÁTOVÁ -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená