Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku z pohledu SEO – Bc. Martin BANGHO
Bc. Martin BANGHO
Diplomová práce
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku z pohledu SEO
Competitive analysis from the perspective of SEO analysis
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá konkurenční analýzou společnosti z pohledu SEO. Cílem bylo pomocí GAP analýzy identifikovat slabá a silná místa webové prezentace a to pomocí bodového hodnocení napříč třemi stěžejními segmenty, kterými jsou obsah, brand a technická specifikace webu. V závěru jsou formulovány konkrétní doporučení, jejichž implementace povedou ke zlepšení organické návštěvnosti a umístění …víceAbstract:
This master thesis deals with the competitive analysis of a company from an SEO perspective. The aim was to identify the weak and strong points of the web presence using GAP analysis by scoring across three key segments which are content, brand and technical specifications of the website. Finally, specific recommendations are formulated, the implementation of which will lead to an improvement in organic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Čížek, Ph.D., MA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BANGHO, Martin. Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku z pohledu SEO. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Projektové a procesní řízení / Projektové a procesní řízení
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Využití velkých jazykových modelů pro optimalizaci pro vyhledávače
Vojtěch Kochta -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Využití datové vědy a umělé inteligence v oblasti optimalizace pro vyhledávače
Lukáš Kostka -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková