What does sustainable business in the Czech Republic look like? – Denisa Zágorová
Denisa Zágorová
Bakalářská práce
What does sustainable business in the Czech Republic look like?
What does sustainable business in the Czech Republic look like?
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice adopce a dosahování principů konceptu udržitelného podnikání firmami, a to v prostředí České republiky. Práce nabízí jak obecnou charakteristiku udržitelného rozvoje a podnikání z teoretického hlediska, tak i analýzu konkrétní společnosti aplikující principy udržitelnosti z praktického hlediska. S pomocí zvolených výzkumných metod analýzy podniku a teoretického …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of adoption and achieving the principles of the concept of the sustainable business by companies in the Czech Republic. The study offers both a general characteristics of the sustainable development and business from a theoretical point of view, as well as an analysis of the company applying the principles of sustainability from a practical point of view. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zágorová, Denisa. What does sustainable business in the Czech Republic look like?. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická