Bc. Monika KŘEMENOVÁ

Master's thesis

Specifika předškolního vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí (analýza na vybraném pracovišti)

Specifics of pre-school education of socially disadvantaged children (analysis of the selected institution)
Abstract:
Tato práce se věnuje problematice předškolního vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí. Konkrétně se jedná o děti vyrůstající v prostředí sociálně vyloučené lokality, které se pro ně stává determinantem při vstupu do základního vzdělávacího systému. Cílem práce je přiblížit specifika způsobu práce s cílovou skupinou v oblasti sociálních služeb, a zdali mají vliv na posílení jejich schopností a dovedností …more
Abstract:
This thesis deals with an issue of a preschool education of social discriminated children. Specifically, this study is about children growing up in the surroundings of social excluded locality, which determines their entrance to the basic education system. The purpose of this thesis is to show the specific way of work with a particular group in the area of social service. The next aim of this study …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Markéta Zachová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KŘEMENOVÁ, Monika. Specifika předškolního vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí (analýza na vybraném pracovišti). Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická