Self-Assessment in English Lessons at Grammar Schools – Bc. Tereza Heisigová
Bc. Tereza Heisigová
Diplomová práce
Self-Assessment in English Lessons at Grammar Schools
Self-Assessment in English Lessons at Grammar Schools
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou sebehodnocení na gymnáziích. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Jejím hlavním cílem je snaha o nalezení teoretických základů pro zařazení metody sebehodnocení do výuky a následné otestování vybraných metod sebehodnocení.Abstract:
The presented thesis deals with the concept of self-assessment and the possibility of its utilization at grammar schools. It is divided into theoretical and research section. The thesis aims at the determination of theoretical grounds of self-assessment and the subsequent testing of selected self-assessment methods.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a50t6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná