Marketingový audit vybranej komerčnej banky – Bc. Veronika Michlíková
Bc. Veronika Michlíková
Diplomová práce
Marketingový audit vybranej komerčnej banky
Marketing audit selected commercial bank
Abstract:
The main objective diploma thesis is definition the meaning aln practice of marketing audit sa some forma of independent review od performance marketing copmany, to identify problem areas, marketing opportunities, ane measures to improve the marketing performance of the company. The diploma thesis is composed of three chapters. The first chapter of the thesis defines the theoretical basis of marketing …víceAbstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je vymedziť význam a postup marketingového auditu, ako určitej formy nezávislého skúmania marketingovej výkonnosti podniku, určiť problémové oblasti, marketingové príležitosti a opatrenia pre zlepšenie marketingovej výkonnosti firmy. Diplomová práca je zložená z 3 kapitol. Prvá kapitola diplomovej práce vymedzuje teoretické východiská marketingu služieb, marketingového …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/x0jm5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: Ing. Viktória Ďurajová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Personální marketing ve vybrané společnosti
Ester Poláková -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing kulturních organizací a institucí
Ludmila Lacinová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Marketing ubytovacích služeb
Markéta VURMOVÁ -
Personální marketing (vybraného podniku)
Martina Pivoňková