Zdeněk Šaršon
Bachelor's thesis
Firemní styly a propagace produktů
Corporate Styles and Products Promotion
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma firemní styly a propagace produktů se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy firemní identity, firemního designu, problematiky propagace a reklamy produktů a služeb. V praktické části je návrh firemního designu dvou firem a srovnání způsobu prezentace na základě jejich marketingového zaměření.Abstract:
This thesis is focused on corporate styles and promotion of products. It consists of two parts. Theoretical part, which explains the basic concepts of corporate identity, corporate design, the issue of promotion and advertising of products and services. The second, practical part, is focused on corporate design of two companies and compare methods of presentation based on their marketing focus.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dana Vynikarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights