Bc. Klára Vernerová

Bakalářská práce

Význam implementace PR do zdravotnických zařízení

The importance of PR in the implementation of the health care facilities
Anotace:
Tato závěrečná práce se zabývá marketingem a komunikačním mixem, ale především public relations a jeho aplikací ve vybraných zdravotnických zařízení. V teoretické části se zabývám rozborem odborné literatury soustřeďující se na marketing, marketingovou komunikaci, hlavně knihy s tématikou public relations a v neposlední řadě knihy s tématikou marketingu a public relations zainteresované do zdravotnictví …více
Abstract:
This thesis work deals with marketing and communication mix, but mainly it deals with public relations and the application of public relations in selected healthcare facilities. In the theoretical part I analyze professional literature focused on marketing, marketing communication and mainly books on public relations and finally literature on public relations specifically in healthcare and pharmacy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Michaela Svitáková
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace