Význam implementace PR do zdravotnických zařízení – Bc. Klára Vernerová
Bc. Klára Vernerová
Bakalářská práce
Význam implementace PR do zdravotnických zařízení
The importance of PR in the implementation of the health care facilities
Anotace:
Tato závěrečná práce se zabývá marketingem a komunikačním mixem, ale především public relations a jeho aplikací ve vybraných zdravotnických zařízení. V teoretické části se zabývám rozborem odborné literatury soustřeďující se na marketing, marketingovou komunikaci, hlavně knihy s tématikou public relations a v neposlední řadě knihy s tématikou marketingu a public relations zainteresované do zdravotnictví …víceAbstract:
This thesis work deals with marketing and communication mix, but mainly it deals with public relations and the application of public relations in selected healthcare facilities. In the theoretical part I analyze professional literature focused on marketing, marketing communication and mainly books on public relations and finally literature on public relations specifically in healthcare and pharmacy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e5wkf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Michaela Svitáková
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna