Marketingová strategie vybrané firmy – Kateřina Nová
Kateřina Nová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybrané firmy
Martketing strategy of selected company
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat současnou marketingovou strategii španělské restaurace v Praze a na základě zjištěných údajů navrhnout její zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována firemní strategii obecně, marketingové strategii a odlišnostem marketingu služeb. V praktické části je restaurace představena, jsou charakterizovány její služby …viacAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the marketing strategy of the Spanish restaurant in Prague and to suggest its improvement on the basics of observed data. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical part. The theoretical part focuses on strategy of firm in general, marketing strategy and its differences especially in marketing services. In the practical part, the restaurant …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24381
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2011
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24381
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb restaurace Dobré Hnízdo
Barbora Šilerová -
Analýza služeb v franchisingovém řetězci „Švejk restaurant“
Lucie Kratochvílová