YouTubeři jako marketingový nástroj současnosti – Martina Suková
Martina Suková
Diplomová práce
YouTubeři jako marketingový nástroj současnosti
YouTubers as a Marketing Tool for the Present Day
Anotace:
Práce se zaobírá analýzou úspěšnosti youtuberů jako účinného marketingového nástroje a snaží se vysvětlit, proč jsou youtubeři a Youtube obecně fenoménem dnešní doby. Proč se tito ve většině případů teenageři stali novodobými celebritami nejen pro dnešní mládež ale mnohdy i pro lidi nad 25 let. Zároveň se práce pokouší analyzovat, jak funguje placená spolupráce se značkami v rámci jednoho z nejsilnějších …víceAbstract:
This thesis explains and analyzes why youtubers and YouTube in general are the main focal point of today’s online marketing. It describes why, in most cases, it is popular among teenagers who have become modern celebrities through their channels, targeting a wide range of audiences. At the same time, the thesis attempts to analyze how paid co-branding works within one of the strongest marketing tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71593
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Martin Boháček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout