Bc. Karel Figlár
Diplomová práce
Analýza komunikační politiky EU
The Analysis of Communication Policy of EU
Anotace:
Cílem této práce je verifikovat či falzifikovat tvrzení týkající se významných kroků v komunikační politice po nástupu Barrosovy Komise v souvislosti s neúspěšnými referendy o Evropské ústavě. Tvrzení stanovené v úvodu práce operuje s dvěma možnými řešeními. Prvním z nich je varianta skutečné strukturální reformy komunikační politiky EU a druhá z variant odkazuje na pouhé dílčí změny neřešící stav …víceAbstract:
The goal of the research is to support or reject the stated hypothesis about important steps of the communication policy of the Barroso’s Commission in the context of unsuccessful referendums about the European Constitution. The thesis stated in the introductory part of the research deals with two possible solutions. The first solution is a possibility of real structural reform of the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/crnfy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Markéta Pitrová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Petr Kaniok, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková