Eva ŠÁCHOVÁ
Bachelor's thesis
Dítě s projevy autismu na základní škole
A child with symptoms of autism in elementary school
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na integraci dětí s PAS v běžné Základní škole. Výzkumem bylo zjištěno, že děti s PAS je možné zaintegrovat do výchovně vzdělávacího procesu běžné Základní školy, ovšem s podmínkou individuálního vzdělávacího plánu a individuálního přístupu pedagoga vzdělaného v oblasti PAS a úzké spolupráce s rodiči.Abstract:
This thesis is focused on the integration child with symptoms of autism in a primary school. Research was found, child with autism can be integrated into the inducational process in a primary school, however with the condition of an individual educational plan and individual teacher´s approach, who is educated in autism. Very important is a cooperation with parents.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2012
Accessible from:: 21. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petra Sobková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠÁCHOVÁ, Eva. Dítě s projevy autismu na základní škole. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Sts Cyril and Methodius Faculty of TheologyBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Bachelor in Religion on Education and Catechetics
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Diagnostiky školní třídy z pohledu asistenta pedagoga: případová studie s prvky implementace do praxe
Marek Mynařík -
Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)
Kateřina Jirků
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights