Weberův-Fechnerův zákon a marketing ubytovatelů – Alexander HAUSER
Alexander HAUSER
Bakalářská práce
Weberův-Fechnerův zákon a marketing ubytovatelů
Weber-Fechner law and marketing of accommodation
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na zkoumání toho, jak zákazníci reagují na různé aspekty produktu, zejména na rozdíly mezi ubytováním na internetových stránkách. Citlivost vůči těmto rozdílům je zkoumaná na základě Weber-Fechnerova zákona, který popisuje vztah mezi skutečnou změnou fyzických podnětů a vnímanou změnou. V dnešní době je tento zákon hojně využíván v marketingu, kde prodejci hledají způsoby, například …víceAbstract:
This work is focused on exploring how customers react to different aspects of a product, especially the differences between accommodations on online websites. These differences are observed based on Weber-Fechner Law, which describes the relation between the actual change in physical stimuli and the perceived change. Nowadays, this law is widely used in marketing, where sellers target factors such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Chládek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAUSER, Alexander. Weberův-Fechnerův zákon a marketing ubytovatelů. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Vliv pandemie COVID-19 na spotřební chování na trhu sportovních potřeb v českém online prostředí
Libor Štěcha -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Mariia Bohdanets -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Chování spotřebitele na online trhu s oblečením
Eva Mitášová -
Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků
Julie Václavíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin
Sebastian Šubert
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
16. 4. 2024