Věrnostní programy ve vybraných restauračních řetězcích – Karolína Kobrle
Karolína Kobrle
Bakalářská práce
Věrnostní programy ve vybraných restauračních řetězcích
Loyalty programs in selected restaurant chains
Anotace:
Předmětem bakalářské práce jsou věrnostní programy ve vybraných restauračních řetězcích. Cílem této práce je seznámit čtenáře s principem věrnostních programů a jejich významem pro restaurační řetězce. Dalším cílem je porovnat věrnostní systémy vybraných restauračních řetězců z pohledu zákazníka pomocí dotazníkového šetření a poskytnout informace a zkušenosti z implementace o provozu věrnostních systémů …víceAbstract:
The subject of the thesis are Loyalty programs in selected restaurant chains. The first aim of this work is introduce principle of Loyalty programs and its advantages and meanings for restaurant chains. Next task is comparison of Loyalty programs of the choosen restaurant chains from a customer perspective, with investigation by questionnaires researching and offer information and experiances from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5102/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Martina Beránek
- Oponent: Ing. Ladislava Modrovičová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOBRLE, Karolína. \textit{Věrnostní programy ve vybraných restauračních řetězcích}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/i6hoyu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Analýza služeb v franchisingovém řetězci „Švejk restaurant“
Lucie Kratochvílová -
Dotazníkové šetření: popis metodiky realizace dotazníkového šetření a následné analýzy dat
Eliška Lorenzová -
Dotazníkové šetření stavu testovacích praktik v České republice
Pavlína Kalousová -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Elektronické dotazníkové šetření
Martin Pulec