Bc. Mária Andršová

Master's thesis

Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89

O2 Slovakia Communication Campaign Aimed at awareness of November 89
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá corporate social responsibility a konkrétní komunikační kampaní od společnosti O2 Slovakia. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se zabývá sociálním marketingem a reklamou, definováním generací mladých lidí od 15 do 26 let a jejich chováním v rámci marketingu i corporate social responsibility. Popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumné otázky a cíl. Praktická …more
Abstract:
The presented thesis focuses on increasing awareness of the company's social responsibility and its specific communication campaigns provided by the company O2 Slovakia. The work has three parts. The theoretical part explains social marketing and advertising, defining young people from 15 to 26 years and their consumer behavior, attitude towards corporate social responsibility. It describes the research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Andršová, Mária. Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe