Analýza příspěvků českých e-shopů s potravinami na sociální síti Facebook – Iveta Pirunčíková
Iveta Pirunčíková
Bakalářská práce
Analýza příspěvků českých e-shopů s potravinami na sociální síti Facebook
Analysis of Posts of Czech Food E-Shops on Facebook
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou příspěvků českých e-shopů s potravinami na sociální síti Facebook a je rozdělena na dvě části. Teoretická práce vysvětluje základní marketingové pojmy, různé marketingové mixy, komunikační mix a sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu příspěvků českých e-shopů s potravinami na sociální síti Facebook v průběhu tří měsíců, jmenovitě jde o profily firem …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with analysis of content of Czech food e-shops to Facebook network and is divided into two parts. Theoretical part explains basics of marketing vocabulary, various of marketing mixes, communication mix and social networking. Practical part consist of analysis of content of Czech food e-shops to Facebook network in three months, namely Rohlík.cz and Košík.cz. According to analysis …víceKlíčová slova
marketing internet sociální sítě komunikace Facebook e-shop příspěvky profil uživatelé
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIRUNČÍKOVÁ, Iveta. \textit{Analýza příspěvků českých e-shopů s potravinami na sociální síti Facebook}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/i7e2g6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková
Název
Vložil
Vloženo
Práva