Postavení výchovy ke zdraví ve školních vzdělávacích programech mateřských škol – Mgr. Sabina Boudná
Mgr. Sabina Boudná
Bakalářská práce
Postavení výchovy ke zdraví ve školních vzdělávacích programech mateřských škol
The Position of Health Education in Curricular Documents for Preschool Institutions
Anotace:
Práce se zabývá postavením výchovy ke zdraví ve školních vzdělávacích programech mateřských škol. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o výchově ke zdraví, podpoře zdraví a školách podporujících zdraví. V praktické části jsou analyzovány vybrané školní vzdělávací programy pomocí obsahové analýzy textu. Jedná se o programy běžných mateřských škol a škol podporujících zdraví.Abstract:
This thesis is based on topic health education in pre-school education program. The theoretical part summarizes knowledges of health education, health supporting and schools supporting health. The practical part analyses pre-school education programs using text content analysis and comparing programs of regular pre-schools and pre-schools supporting health.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Roman Božik, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Boudná, Sabina. Postavení výchovy ke zdraví ve školních vzdělávacích programech mateřských škol. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč -
Školní družiny a školní vzdělávací programy
Alena ŠŤASTNÁ -
Školní vzdělávací programy a rozvoj kompetencí (se zaměřením na biologii)
Alžběta Pastrnková -
Školní vzdělávací programy ve vybraných střediscích volného času v Jihočeském kraji
Luboš SRB -
Vyváženost spontánních a řízených činností v mateřské škole podporující zdraví
Zuzana Plchová