Návrh marketingové strategie pro firmu XY v oboru průmysového chlazení – Bc. Libuše Pavlíková
Bc. Libuše Pavlíková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro firmu XY v oboru průmysového chlazení
Draft of Marketing Strategy for XY Company in Specialisation of Industrial Cooling
Anotace:
Autorka diplomové práce si jako téma vybrala Návrh marketingové strategie pro společ-nost XY v oboru průmyslového chlazení. V teoretické části na základě rešerše odborné literatury autorka práce si objasní pojmy, které souvisí s tématem diplomové práce. V praktické části provede analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy XY pomocí kvalitativního výzkumu a vlastního sběru dat. V projektové části se …víceAbstract:
The author of the thesis chose as the topic the draft of Marketing strategy for the XY company in the field of industrial cooling. The author of the work explains terms related to the topic of the thesis in the theoretical part, which is based on technical literature. In the practical part the analysis of internal and external environment of the XY company is acomplished by means of qualitative research …víceKlíčová slova
marketing průmyslový marketing B2C B2B strategický marketing marketingový mix strategická analýza PEST analýza Porterova analýza strategická skupinová analýza mapa tržního bojiště SWOT analýza firemní vize firemní cíle SMART metoda marketingový plán marketingový výzkum kvalitativní výzkum
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLÍKOVÁ, Libuše. \textit{Návrh marketingové strategie pro firmu XY v oboru průmysového chlazení}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/i98tll/.
Jak správně citovat práci
Pavlíková, Libuše. Návrh marketingové strategie pro firmu XY v oboru průmysového chlazení. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing sdílené ekonomiky v ubytovacích službách
Vojtěch Žižka -
Marketing a propagace v oblasti ekologie
Jana Raszková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková