Eliška Kománková

Master's thesis

Marketingový význam budování značky se smyslem

Marketing importance of brand with purpose
Abstract:
Diplomová práce se zabývá budováním značky se smyslem. Cílem diplomové práce je zjistit, zda je pro českého spotřebitele důležité, aby značky měly hlubší smysl a jaký to má vliv na jejich nákupní chování. Cílem je také zanalyzovat novou marketingovou komunikaci značky Hellmann’s a navrhnout kroky k jejímu zlepšení. Teoretická část přibližuje základní pojmy z oblasti budování značky a marketingové komunikace …more
Abstract:
The Master’s thesis focuses on brand with purpose. The aim of this thesis is to find out the importance of brand with purpose, whether it is important for consumers and how it influences their purchase behaviour. The aim is also to analyse new marketing communication of Hellmann’s and propose steps to improve it. The theoretical part describes the basic concepts of brand building and marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2020
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Tereza Beranová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79774