Marketingový význam budování značky se smyslem – Eliška Kománková
Eliška Kománková
Master's thesis
Marketingový význam budování značky se smyslem
Marketing importance of brand with purpose
Abstract:
Diplomová práce se zabývá budováním značky se smyslem. Cílem diplomové práce je zjistit, zda je pro českého spotřebitele důležité, aby značky měly hlubší smysl a jaký to má vliv na jejich nákupní chování. Cílem je také zanalyzovat novou marketingovou komunikaci značky Hellmann’s a navrhnout kroky k jejímu zlepšení. Teoretická část přibližuje základní pojmy z oblasti budování značky a marketingové komunikace …moreAbstract:
The Master’s thesis focuses on brand with purpose. The aim of this thesis is to find out the importance of brand with purpose, whether it is important for consumers and how it influences their purchase behaviour. The aim is also to analyse new marketing communication of Hellmann’s and propose steps to improve it. The theoretical part describes the basic concepts of brand building and marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79774
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2020
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Tereza Beranová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79774
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva