Michaela Nátěstová

Diplomová práce

Marketingová komunikace restaurace a klubu

Title of the Master‘s Thesis:
Anotace:
Marketingová komunikace již není pouhou jednosměrnou komunikací bez ohledu na přání a potřeby zákazníka. Dnes je nezbytné mít ve firmě fungující obousměrnou komunikaci s primární orientací na zákazníka. Cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení marketingové komunikace restaurace a klubu. V práci jsou podrobně popsány jednotlivé marketingové nástroje, které podnik využívá. Diplomová práce je …více
Abstract:
Marketing communication is not just one-way communication, despite the wishes and needs of the customer. Today, it is necessary to keep two-way communication with a primary focus on the customer. The aim of this master's thesis is the analysis and evaluation of marketing communication of restaurants and clubs. The paper describes in detail the various marketing tools that the company uses. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Jan Řehounek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50874